Proč nemáme recepci?
„Cink cink.“ Líbezný zvuk, který vytváří zvonek každé hotelové a penzionové recepce. U nás jste o požitek „zazvonit si“ ochuzeni, ale sepsali jsme pro vás v několika bodech jednoduché vysvětlení, po kterém možná recepci rádi oželíte.
- Naši hosté se nezdržují čekáním na recepci, na příchod recepčního, a jsou rovnou uvedeni do svého pokoje. Navíc se vždy vybavujete s majitelkou penzionu, takže žádné vaše požadavky nebudou jenom odkývány, nebo problémy nepovšimnuty. Je to naše živobytí a proto nám můžete věřit, že se budeme snažit.
- Pokud našim hostům něco chybí, např. žehlička, kartáček na zuby, sponka do vlasů, nabíječka na telefon, brýle na čtení, prášek od bolení hlavy… Nemusí běžet na recepci, předtím se oblékat a jinak upravovat kvůli recepčnímu a jiným hostům. Hosté jednoduše zatelefonují a pak jen vystrčí ruku ze dveří třeba zcela nazí.
- Nízká cena našeho ubytování je způsobena i šetřením na nadbytečných výdajích, což v našem případě je právě recepce. Kdybychom měli recepčního, museli bychom zvýšit ceny o 20-30%.
- Hosté nemusí řešit dilema, zdali nechat klíče recepčnímu, či si je vzít sebou. Díky tomu nepřidáváme na naše klíče extrémně velké nepraktické klíčenky jako je tomu často v ubytovacích zařízeních.
- Náš host není vystaven pohledu recepčního, vrací-li se nad ránem ve společenské náladě, stále ještě lehce tanečním krokem s mírně pobledlou či naopak zarudlou tváří.
- Není nucen k jakékoliv nucené interakci během celého pobytu.
- Přes recepci po výměně směn přejde do hotelu kdokoliv, u nás nikoliv. Klíče od hlavních dveří má jen náš personál a hosté, navíc je celý prostor hlídán našim speciálně trénovaným psím strážníkem.
- A nakonec za osmé (což se k našemu pohádkově útulnému penzionu báječně hodí) náš host přichází a odchází, kdykoli se mu zachce, jako by byl u sebe doma.
Mnohokrát Vám děkujeme za pochopení a Vaši přízeň, které si velmi vážíme a těšíme se na příští setkání, i když neproběhne na recepci!